1. Pasikabinkite paveikslą “6 eilutės” ant sienos ir patogiai įsitaisykite kėdėje. Atsumas iki paveikslo turi būti toks, kad gerai matytumėte bent didžiausiąją raidę. Tada išsirinkite eilutę, kurią matote neryškiai, nes pratimo eigoje visas raides toje eilutėje turėtumėte pamatyti aiškiai ir ryškiai.

2. Užsimerkę standžiai suspauskite akis ir giliai įkvėpkite. Užlaikykę kvėpavimą, sustanginkite visus raumenis savo veide ir suspauskite kumščius. Pabandykite išstumti orą iš savo plaučių į galvą, lyg bandytumėte pakelti sunkų objektą. Tik nepersistenkite, viską darykite atsargiai. Suskaičiuokite iki 3.

3. Dabar iškvėpkite, išguidami visą orą per jūsų nosį ir burną, atpalaiduodami visus raumenis jūsų kūne ir tuo pačiu metu atsimerkę taip plačiai, kaip tik galite, susitelkite ties ta eile raidžių, kurią pasirinkote. Raidės atrodys labai aiškios. Plačiai žiūrėdami į jas, pasistenkite tą aiškumą išlaikyti kiek galima ilgiau. Kai tas aiškumas išnyks, užsimerkite ir atsipalaiduokite.

4. Šį  pratimą reikėtų kartoti kaip nurodyta treniruočių plane, o kol kas pasitreniruokite…

 placiai atmerktos

  1. Alma sako:

    neatidaro paveikslo :(

  2. Evaldas. sako:

    Alma, patikrink dabar 😉

  3. Alma sako:

    Aciu, Evaldai :)

  4. domse sako:

    nuo sio pratimo gali pagereti regejimas?

  5. Evaldas. sako:

    Kadangi šis pratimas yra įtrauktas į pratimų kompleksą gerinti regėjimą, vadinasi gerina. Bet jei darysi jį vieną, mažai bus naudos.

  6. Marazas sako:

    Nezinau, bet man kazkodel neparyskeja…

  7. jonas sako:

    kur tas pratimu kompleksas?

  8. Martynas sako:

    Neblogas. Paryškėjo visos raidės bet tik trumpam, aišku treniruotis reikia

  9. Justina sako:

    Bandžiau kelis kartus, bet man vaizdas neišryškėja. Dariau viską pagal instrukciją..

  10. Justina sako:

    Dabar bandžiau daug kartų, išryškėjo. Pagaliau :)

  11. Juvelyre sako:

    man ir vaizdas kazkodel neryskeja.matyt neiseina man to ora i smegenis istumt…..

  12. Ovidijus sako:

    man po to išpūtimo trumpam pradėjo širdis plakt stipriai…ar taip turėtų būt?

  13. Evaldas. sako:

    Ovidijau, niekada nereikia persistengti iš pat karto…

  14. Kostas sako:

    Nuo to stumimo oro i galva apsvaigsta galva siek tiek, palaukiu 3 sekundes ir ispuciu, kaip ir parasyta, ar cia tik man vienam galva apsvaigsta?

  15. Kostas sako:

    Beja si pratima atlikti tik viena karta i diena pagal plana?

  16. Kostas sako:

    Viska padarius ir atmerkus akis kazkodel nepariskeja raides, kas per..?

  17. Evaldas. sako:

    Martynas ir Justina sako, kad paryškėjo. Man taip pat paryškėja. Taip kad bandyk dar ir dar. P.S Pradžiai reikėjo visus pratimus išmokti, o tada pagal planą imtis treniruočių 😉

  18. Tautvydas sako:

    Sveikas Evaldai. Turiu klausima del sito pratimo. Kiek laiko reikia sulaikyti ora, nes galiu 1-2min ir kas kiek laiko reikia kartoti? Parasyta kas 1 min o viso trukimo laikas 19min. Tai nlb suprantu ;]

  19. Evaldas. sako:

    Tautvydai, juk parašyta, kad įkvėpus suskaičiuoti iki 3. Tas pratimas daromas 1 minutę. Įkvėpi, suskaičiuoji iki 3, iškvėpi ir pamatysi ryškias raides. Kažkurį laiką jas ryškias matysi, o kai vėl pasidarys neryškios, vėl įkvėpk, suskaičiuok iki 3 ir iškvėpk… Ir taip daryti, kol praeis 1 minutė.
    Jei žiūri pagal programą trumparegiams (1-6 dienos), tai šis pratimas yra septintas. O tas skaičius 19 nurodo, kad pradėjęs pratimus daryti nuo pradžių ir padaręs šį pratimą, būsi užtrukęs 19 minučių.

CommentLuv badge